Lördag

Imorgon kommer syster, Felicia, Krussi och mamma hem till oss (mamma har varit där nere i några veckor). Som jag saknat dom och längtar efter dom.
 
Innan dom hunnit hem så ska vi åka in till stan och handla ingredienser till bakningen av Mios dop. Måste förbereda saker och jag tänker inte stå och svettas kvällen innan och stressa för att jag inte börjat tidigare. 
Sen ska vi förhoppningsvis också hinna med en båttur, bara det inte blåser så hemskt, och fiska lite.
 
Har köpt nya flytvästar till Mio och Madeleine idag så vi har extra till bl.a Krussi. Har tänkt vi ska åka ut till Verkön och spendera tid där. Har nämligen aldrig varit där själv, även fast det ligger så nära. Så är på tiden. Var ju tänkt vi skulle åka båt idag efter vi köpt flytvästarna, men precis som jag trodde så mötte vi ovädret - åskan - på vägen hem igen. Åska är fruktansvärt mysigt, så fick njuta lite av mullret innan det började spöregna så man inte kunde sitta ute längre.
 
 
På måndag eftermiddag kommer min stora tjej hem också. Som jag saknar henne och längtar efter henne♥ Hon kommer bli glatt överraskad när hon ser att moster och kusinerna har kommit hit.
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. 

Kommentera här: