Lördag. ♥

Älskade lilla Mio kräktes ytterligare en gång innan vi somnade för natten. Så det känns ju jätte skönt att vi fått en tid redan så vi får kolla upp. Kanske inte ens är förträngning i nedre magmunnen, utan bara att han kräks mycket nu, men vilket som får vi ett svar och man kan slappna av.
 
På måndag kommer min stora fina tjej hem också. Och på torsdag, efter att älsklingen slutat jobba och går på lång ledigt, far vi upp till Gräftåvallen och firar påsken där. Men i veckan så ska vi börja med att pynta påskriset som jag måste plocka antingen idag eller imorgon.
Måste även åka på affären någon dag i veckan och köpa godis som vi ska fylla på i Madeleines ägg. Hon är ju så pass stor nu, att hon ska minsann få leta efter sitt ägg. Ska bli så roligt, jag längtar verkligen till påskhelgen.
 
Imorgon ska jag även ha ett perfekt home party här hemma. De längtar jag också till, för dom har så fruktansvärt mycke fina tavelramar och andra fina dekorationer för hemmets alla väggar och vråer. Är ju farligt att kolla i katalogen, för man skulle mer än gärna köpa allt dom har.
 
 
Nu ska jag mysa med min mini man. 
Madeleine, Mio & Benny

Kommentera här: