Mot alla odds.

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade igen. Men har fullt upp med Madeleine, Mio och Wilma i hemmet. Är underbart att det blir så mycket liv och rörelse, men man kanske uppskattar det extra mycket när man är från en stor familj. 
 
I dag så sov Madeleine extra sent just för att orka med kvällen. Kvällen spenderades nämligen hos kusin Sonia som är en av deltagarna i årets Mot alla odds. Så vi var väl runt 15 personer som satt bänkade i Sonias vardagsrum för att kolla på premiär avsnittet som var ikväll. 
Måste ju säga att jag är väldigt stolt över min kusin. Krävs att man har rätt psyke och viljestyrka för att klara av något liknande. Och det har hon. 
Kollade ju även på Mot alla odds - ett år senare igår och jag tycker att Madelene (som har gått bort och var en fin vän med Sonia) och Sona är så fruktansvärt lika varandra. Nu hade jag aldrig turen att få träffa henne, men hur hon ser på sig själv är precis hur jag ser Sonia. Dom verkade vara så lik på så många vis. Kanske just därför dom vart så bra vänner. Och vad kusin berättade för mig så är jag inte ensam om att tycka dom är lika! 
Kusin har hjärtat på rätt ställe och jag är mäkta imponerad och stolt som får ha henne i mitt liv
 
Ska försöka vara hos henne varje tisdag i sju veckor framöver så hon får berätta lite smaskigheter som dom inte visar på tv. För tänk er vad vi missar med tanke på att dom filmar dom konstant i 30 dagar och vi får se en så liten bråkdel. :-) Men beroende på vad barnen orkar, så kommer vi spendera tisdagarna där.
 
 
Nu ska jag släcka mina två blå och sova med mina älsklingar.
♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

Kommentera här: