Träning.

Då var dessa förbaskade räkningar betalda. Finns väl ingenting som är så tråkigt som att betala räkningar? Men nu är det gjort så då slipper jag tänka på det mer.
 
Nu har jag bokat in en fotografering med barnen den 24 november. Så blir fina julkort i år. Har sett alla hennes bilder som hon tar och jag kan inte säga annat att hon är verkligen super duktig. Så fina med fint, annorlunda, ljus. Ska bli kul att se hur resultatet kommer bli. 
Så nu måste jag köpa finkläder till mina skatter. Dags att hitta årets julkläder till mina skatter. 
 
Idag får det bli blandad middag här hemma. Antingen så får man äta ströbakad fisk med potatis, eller hamburgare med strips. Har man lite av varje kan det se ut så här. Men heldre på en måndag än en fredag.
 
Vet massor av kvinnor/tjejer som är gravida just nu och jag är så avis på dom för gud vad jag saknar gravidmagen. Jag skulle mer än gärna skaffa en till liten bäbis nu, men man måste vara två. Återstår att se hur svårövertalad han är Benny. Haha..
 
Träningen är ju så svår också. Veckovis så är jag så på att komma i form, men så kommer det dessa förbaskade veckorna när jag blir sjuk och då tappar jag allt. Börjar bli bättre nu, så ska bestämma något med kusin så vi får ta och få bort det värsta av mina gravidkilon sedan Mio.
Jag har så svårt att tappa dessa hemska kilona. Man hör alltid hur ALLA tappar så mycket när dom ammar. Jag ammar fortfarande och jag har inte tappat någonting. Men min barnmorska sa att det är lika många som inte tappar något under tiden de ammar som dom som verkligen gör det. Man hör bara inte om dom som inte tappar. Men jag ska träna vidare, för bort ska dom.
 
Nu ska jag njuta av en kopp kaffe innan jag börjar med middagen.
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

Kommentera här: