Ett år. ♥

Jag kan inte somna om.
Somnade, otruligt nog, med Mio när jag skulle natta han och vaknade sedan ett på natten. Har väldigt svårt att somna om, vare sig jag sovit i femton minuter eller fem timmar. Så förmodligen så kommer jag vara vaken hela natten.
 
Men igår firade vi vår älskade lilla kille som fyllde ett år. ETT ÅR?
Hur kunde ett år gå så fort?
Jag minns det som igår när vi for in på förlossningen. Kommer in med onda värkar som kom var 3-5:e minut, men värkarna avtog efter ett bad så jag vandrade omkring i korridorerna och fick äntligen igång dom igen. Älskade min nya fästman (herr lustgas), och när min nya man inte riktigt hjälpte så "råkade" barmorskan (som för övrigt var en av de absolut bästa jag möttt, den andra var hon som tog emot oss) ta hål på hinnorna och smärtan var förj**lig och efter en kvart och två krystvärkar senare var han här, detta lilla underverk.
 
Nu ha det gått lite mer än ett helt år (timmar) sedan det hände men jag undrar som vanligt vart tiden tagit vägen? Har gått på tok för fort. Saknar den där bebis tiden, men det är ju nu som det roliga är när man ser dom utvecklas från dag till dag. Det finns absolut ingenting bättre än barn!
 
 
Men idag så har vi firat denna lilla kille hela dagen och massor av underbara människor kom och firade lilleman. Hade "öppet hus" för alla som ville komma då det är så trångt hemma. Skulla alla komma som kom, komma samtidigt, hade vi aldrig fått plats. Var massa barn här och dom lekte så himla bra, man blir så varm i hjärtat av att se dom. Madeleine är som en liten "mamma" som ser till att dom leker bra tillsammans. Inga dumheter här med elaka tjuvnyp, puttar och utfrysning. Här tar man hand om varandra. Är underbart att se. 
Mio fick massa fina presenter också. Tusen tack till alla som kom och gjorde Mios dag så bra
 
Idag så kom ä n t l i g e n snön också. Så imorgon tänkte jag dra med mig sonen ut så han får leka i snön. Som vi har längtat!
 
Nu ska jag försöka sova. 
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

Kommentera här: