Syskonvagn.

Idag vaknade vi och klev upp vid åtta tiden ungefär.
Älsklings Mio var då lite varm, men febern har släppt allt eftersom under dagen så nu är han helt feber fri. Men han är fortfarande trött och hängig, så det vart en sovstund på 3½ timmar idag. Men är man trött och tussig så är man. 
 
Så efter han vaknade gick vi ner till farmor och hälsade på. Vart även bjuden på middag där idag, så jag slapp laga middag idag. Är riktigt skönt ibland även fast jag älskar att laga mat. Sen har vi suttit och kollat på tyg till båtens sittdynor. Sen ska vi leta gardintyg till rutorna, sen är den fin fin för i år, nästa år tror jag vi ska måla den. 
 
 
Mio satt även i syskonvagnen vi ska använda. Mio har väldigt svårt att sova i sin vanliga vagn (för ett barn) för han är van att sova i sin egna säng där han kan snurra hundraelva varv. Så syskonvagnen är ju perfekt för han att vänja sig att sova ute i den (vilket jag anser är bäst för de små) och sen kan man använda den när vi ska iväg med barnen på en heldags aktivitet och benen lätt kan bli lite trött.
 
 
Tänka sig att min älskade prinsessa fyller FYRA ÅR på söndag... Vart tusan tar tiden vägen? I en månads tid nu har hon frågat "när fyller jag år mamma", på söndag om några veckor (beroende på hur lång tid det varit kvar) och den clown som hon är så låtsades hon att hon fyllde år igår, så hon gick och sa att Benny var tvungen att säga grattis till henne hela dagen samtidigt som hon fnissade. 
 
Ja, tiden går för fort och jag filmar dom på tok för lite. Älskar att kolla på filmer från när man själv är liten, så har försökt filmat med kameran, men har insett att jag måste skaffa mig en videokamera. Det är prio ett på min lista, för jag vill skapa filmer till barna som dom kan kolla på och kanske minnas. 
 

♥ MADELEINE, MIO & BENNY. ♥

Kommentera här: