Vårvinter.

Jag verkligen lyser med min frånvaro.. 
Är hemskt, men jag känner att jag inte har tid att sitta och skriva här så mycket som jag skulle vilja. Men två huliganer till barn så är man trött och slut när dom somnat, så ag slänger mig antingen i sängen själv tidigt eller framför tvn ett tag. 
 
Nu är i alla fall våren på ingång så nu är en underbar tid här, vårvintern.
Idag gick vi ut efter att Mio sov lunch och stannade ute i nästan tre timmar. Var så fruktansvärt skönt. Solen värmer så gött mot ansiktet och barnen njuter dom också. Vill inte gå in en dag som denna. Imorgon skulle det bli en minst lika fin dag, så då ska dagen spenderas ute. 
I helgen planerar vi på att åka upp i fjällen och passa på att njuta av solen och den snö som finns kvar där. Barnen får åka lite mer pulka, snowracer och madrass.
Jag tycker det låter toppen medans Benny inte tycker om det eftersom han inte kan köra skoter. Hihi..
 
 
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

Kommentera här: