Outlander.

 
Nu har jag verkligen fastnat för en helt ny serie - Outlander!
Har ni inte sett den så måste ni absolut ge den en chans, om ni har samma smak som mig vill säga. Romantik, historia och äventyr. Det är väl i princip vad serien handlar om. 
 
 
Serien är baserad på böcker. Vet inte om dom är nya eller gamla, men nu har jag köpt de tre första böckerna i serien så jag har något att läsa. Serien har fått en andra säsong då tittarsiffrorna måste varit enorma. Är ju på första säsongen nu och de första åtta avsnitten har visats, men nu är det ett uppehåll och serien kommer inte tillbaka förrän i april NÄSTA ÅR!
Kände jag inte kunde vänta med att veta vad som händer tills dess, så nu har jag köpt böckerna och väntar på att få hämta dom vilken dag som helst.
 
 
Är helt såld på två av karaktärerna och hoppas dom kommer hålla ihop föralltid.
Vill inte skriva för mycket om vad som händer om nu någon som läser vill se serien. Den började i augusti, så den är ju helt ny. 
 
Nu ska jag kolla på Det Okända medans Mio sover.
 

♥ MADELEINE, MIO, BENNY & BEBIS. ♥

Kommentera här: