Friska. ♡

Efter två veckor med alla möjliga sjukdomar, är vi äntligen friska. Nu har vi avverkat magsjuka, feber, hosta, öronvärk och ev en lindrig form av rs-virus. Hoppas vi får hålla oss friska resten av våren nu bara.
 
 
Träningen fick ju ligga på hyllan i en veckas tid och under den veckan var jag rädd att jag inte skulle hitta inspirationen igen. Men började träna i måndags igen och har gjort ett pass per kväll i fyra dagar. Nu ska jag ha två dagar med raska promenader och sedan e  vilodag och sedan köra på likadant vecka efter vecka. Hoppas detta håller i sig nu. För tillfället har jag en sjudundrandes sug efter träning, men det kommer komma några svackor längs vägen. Bara hoppas Benny och kusinerna hjälper mig och pushar mig då. ♡
 
 
Har inte tagit mått ännu, men före bilder har jag tagit. Får ta nya om ca 6 veckor och se om jag ser skillnad. Känner ju i alla fall av i kroppen att jag tränat. En riktigt skön känsla. 
 
 
Vilket underbart vårväder vi har nu. Har spenderat tid ute med barna så vi får lite frisk luft i våra lungor och bort med alla äckliga baciller. Och varför älskar barn vattenpölar? Tur det finns kläder för alla väder och aktiviteter. Skalkläderna har åkt fram nu också. Dessa dagar har varit för varma för att ha på sig vinteroverallerna. 
Vi njuter av vädret och säger i oss all d-vitamin vi kan. 
 
 
Nu blir det några timmars sömn innan vi ska upp för en ny dag med massa bus. ♡
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

1 Joanna Eriksson:

skriven

Härligt att ni är friska igen!! :-) 👍
Ja, visst är det härligt väder nu! Jag älskar't! :)

2 Sabina:

skriven

Vi får peppa varandra :). Pepp pepp <3.

3 Sabina:

skriven

Vi får peppa varandra :). Pepp pepp <3.

Kommentera här: