Farmor ♡

 
Igår kom nog ett av de jobbigaste beskedet någonsin. 
Min farmor har somnat in efter några otroligt jobbiga veckor. Jag är tacksam att jag han åka dit idag så jag fick berätta att jag älskar henne och pussa henne på pannan några gånger. ♡
Dryga timmen efter att vi for somnade hon in, förhoppningsvis smärtfri. Vill tro att hon väntade på att vi skulle komma innan hon bestämde sig för att hon var färdig här på jorden.
 
Jag är så glad och tacksam över att fått växa upp på samma gård som min farmor. Det gjorde att hon betydde så extremt mycket för mig. Fanns ingen som hon. Henne kunde jag berätta allt för utan att hon dömde mig. Hon var och är en av mina bästa vänner! ♡
Jag lovar att jag ska ta efter henne och vara den absolut bästa mamman, och senare förhoppningsvis den bästa mormor/farmorn. Som min farmor har tagit hand om mig ska jag ta hand om de mina. Skapa lika fina minnen. Gud vad jag älskar den kvinnan! ♡
 
 
Jag hoppas hon visste hur mycket hon betyder för mig. ♡
 
Är så frustrerande och ledsamt över att, nästan, ingen lyssnade på mig vid ett tillfälle för lite mer än 2,5 år sedan. Allt hade kunnat se annorlunda ut. Men man ska inte älta gamla saker, så nu får jag släppa det i vetskap att farmor mår bra nu. Hon är fri från smärta, fri från demens och förhoppningsvis nöjd med sina år här på jorden. ♡
Nu får hon träffa alla underbara människor på andra sidan, speciellt faster Ulla som jag vet hon slitit ont med, som hon saknat. Äntligen får hon vara tillsammans med sin älskade dotter, min älskade faster. ♡
 
Tack för alla dessa år och de underbara minnena vi skapat tillsammans farmor. Dom kommer jag bevara på en speciell plats i mitt hjärta och titta tillbaka till när jag behöver lite styrka. Älskar dig mer än ord kan beskriva! ♡ Lova att du kommer och hälsar på mig med jämna mellanrum. 30 år har jag fått spendera med dig. 30 betydelsefulla år. Kommer ALDRIG glömma dig! TACK FÖR ALLT! ♡
 
Vi ses snart igen. ÄLSKAR DIG! ♡♡♡
 
 
1 Emelie Babunovic:

skriven

Beklagar sorgen! Vilket vackert inlägg!

Förstår dig precis då jag miste min morfar i feb förra året och han precis som din farmor betydde väldigt mycket.
Men i minnet lever dom kvar <3

2 annelie:

skriven

beklagar sorgen..gud vad jobbigt besked saknar oxå min farmor som dog när jag var 16 hon blev 66 år men hon var sjuk...sänder en styrke kram <3

3 Sabina:

skriven

Bästa farmorn man kan ha <3, saknar henne enormt <3. Hon kommer att hålla koll på oss ;). Kram och <3 you

Kommentera här: