Outlander ♡

Nu blir det inga fler kattungar i detta hushållet. Igår kastrerade vi nämligen Mimmi. Allt gick bra och damen var fortfarande väldigt groggy när hon kom hem. Så nu bor hon hos pappa tills hon får ta av sig kragen.
 
Gud vad jag längtar till 9 april. Sitter och kollar på outlander trailern flera gånger, varje dag. Sen hoppas jag dom börjar spela in säsong 3, pronto. Kan inte tänka mig annat än att dom får godkänt för ytterligare säsonger. Ska bli så spännande hur dom får till de övriga böckerna till serie.
Har ni aldrig sett outlander så rekommenderar jag att ni kollar på den. Kärlek, action, sci-fi och historia i en och samma serie. Bättre kan det väl knappast bli. 
Nu är det bara 46 dagar kvar till premiären. ♡
 
bilder lånad från google.se
 
Återkommer när jag har tid, för nu vaknade min lilla prinsessa. 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

 
 

Kommentera här: