Bilder. ♡

Här kommer en litet inlägg med massor av bilder på det finaste jag gjort
 
 
 
 
 
Här är bilderna på första mötet med storasyskona och lillebror
 
 
 
 
 
Mest kär på BB var Saga. Hon ville inte släppa lillebror. Man bara ser kärleken lyser omkring henne. Sen var såklart Madeleine och Mio så glada över lillebror också, men just där och då var det Sagas lillebror. 
Nu i efterhand så bråkar dom om vem som ska hålla i honon. Eller om vem som ska ge honom nappen och trösta honom om jag inte kan ta honom just då.
 
Jag stog och lagade middag här om dan och hörde lillebror började gny till i vagnen och skulle gå dit, men stannade upp i dörröppningen då jag såg Madeleine släppte på bromsen, vaggade honom och gav honom nappen så han somnade om igen. Behöver jag ens säga hur stolt och glad jag vart då. För där ser man hur mån hon är om lillebror och hur mycket hon älskar honom. 
 
 
 
 
 
Att man kan älska så många små minimänniskor, lika villkorslöst, trodde jag aldrig. ♡ 
Det är verkligen som många säger. Livet börjar på riktigt när man får barn. Dom ger en allt man behöver och det bästa och viktigsate är kärlek i mängder
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA, BEBIS & BENNY ♥

Kommentera här: