Lilla grodan. 🐸

Min lilla groda. 🐸
 
Mammas lilla kille.
Tänk att han vart 7 veckor i måndags. Man säger det varje gång, men tiden bara rusar iväg.
Jag är extremt bortskämd när det kommer till mina barn när dom är bebisar. Till att börja med så sover han hela nätterna. Han har vaknat någon enstaka natt för att äta en extra gång, men i regel sover han hela natten. Sen äter han ordentligt, rapar och sover. Sitter gärna i babysittern medans jag stökar på i köket eller med tvätten, annars så sitter han i famnen och skrattar varvat med pratar med en. Ett fåtal gånger kan han göra sig hörd, men det är de få gånger som han har magknip på grund av om jag ätit något som gett han magknip. 
 
Älskade lilla Sebastian. ❤
 
Nästa vecka är det lov. Novemberlovet. Det är redan november. Pjuh. Hur ska man hinna med allt när man i huvudet är kvar i september och en nyfödd Sebastian. 
Jag har köpt lite mer pärlplattor och pärlor. På måndag ska vi dega ihop mer trolldeg i andra färger och prova göra egen slajm. Sen ska jag in på Hobby Boden och köpa glitter, lim, lite penslar och papper. Sen är vi redo för lov och massor med pyssel.
 
Vi ska även in till fotograferna Anna och Maria och ta kort på de tre bustrollen. Är tråkigt dom inte tar det på alla skolbarnen. Dagisbarnen kan jag förstå, men skolbarnen hade ju såklart varit roligt att ha på. Tur då att man får åka in och ta hos professionella fotografer. 
 
I måndags var jag till tulleråsen på ett Mary Kay party. Även fru fröken karamell vara där och bjöd på gott godis och fika, samt sålde det som bjöds på efteråt.
Och herre min gud vad gott godis. Jag köpte med mig kola med smak av tranbär, kanel och nejlika och tunna spröda godisar med smak av mint och lakrits. 
Jag vet iallafall vad jag ska göra till efterrätt på farsdag.
 
Imorgon är det fredag och min äldsta skatt kommer hit innan halloween discot på skolan. Hon är extremt taggad. 👿
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

Kommentera här: