Mary Kay. 💄

I början av december tog jag och gjorde slag i saken och blev en fristående hudvårdskonsult för Mary Kay och säljer deras underbara produkter.
 
 
Jag kom själv i kontakt med Mary Kay för första gången för 4 år sedan ungefär. Var på en hudvårdsklass hos kusin Sonia och testade då det jag själv använder idag. 
Där och då tyckte jag inte alls om produkterna. Det tog mig 2,5 år innan jag provade produkterna från Mary Kay igen och sedan dess använder jag inget annat inom hudvård. Jag använder endast deras smink också.
 
Min egna hudvårdskonsult tyckte redan från första dagen att jag borde bli konsult, men jag kände att jag ville ge det lite tid, så jag verkligen kände att deras produkter är det jag kommer använda och jag kan stå för det jag ska sälja.
Sen tycker jag det är toppen att man får testa deras produkter innan man ens bestämmer sig för att köpa deras hudvård. Jag ser bara fördelar med att ha en Mary Kay kväll, där man får testa deras produkter. Antingen hudvård, kosmetik eller spa produkter.
 
Jag är en person som mer än gärna bjuder hem gäster och har en mysig tjejkväll. Man fikar, umgås och provar på härliga produkter. Man får ha kul och må gott helt enkelt. 
Så när jag bestämde mig för att bli fristående hudvårdskonsult så trodde jag aldrig i mitt liv att det skulle vara så svårt att få andra till att ha tjejkvällar.
 
Har i veckor nu fått ihop några hudvårdskvällar, men det känns som jag tjatat ihjäl mig på de stackars tjejerna. Och Camilla, som är min sales director, säger som så till mig.. "ta det inte personligt när hon säger nej". Det känns som hon kan läsa mig som en öppen bok.
Jag är egentligen blyg av mig, tycker inte om att vara i centrum och att prata inför folk gör mig jätte nervös och jag blir illamående. Men jag har bestämt mig för att jag ska komma över den sortens rädsla och det obekväma med att stå inför en grupp - liten som stor - och prata. Men det var ju lättare sagt än gjort..😂😉
 
Jag hoppas bara att det är något övergående och att tjejer är villig att prova hudvården från Mary Kay. Det är ju trots allt ett av världens fem bäst säljande hudvårdsprodukter. Men. Deras produkter säljs inte i butiker, utan endast genom en fristående hudvårdskonsult. 
Jag hade aldrig hört talas om Mary Kay förän jag var på första hudvårdsklassen hos Sonia. Sen så jag var extremt skeptisk när jag skulle iväg igen. Men, glad är jag som bestämde mig för att ge det en chans till. Nu älskar jag produkterna.  ❤
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

Kommentera här: