Bilbingo

I måndags bestämde jag och kusin Sonia oss för att åka på bilbingo på vitgården i brunflo (var ju även dit i fredags och då vann Sonia 5000:-).
Sonia har ärligt en känsla för det där då hon i princip ALLTID vinner. Hon kommunicera med sin gammelmormor. Så sa åt Sonia att säg till henne gammelmormor att jag också vill vinna denna gången. 
 
Sonia kommer vid 18, vi tar vägen över hara och landar i bra tid på vitgården. När vi kommit fram till kassarna så säger Sonia; - i den kön, där är vinsten! Men jag köper alltid lotter här så jag måste köpa här. Ska jag ställa mig där då (frågar jag)? Ja gör det, säger hon. 
 
Vi sätter oss i bilen och spelar. Vi är nära väldigt många gånger. Ett eller två nummer ifrån. Och efter pausen så sprider hon ut siffrorna över HELA arken. Vi är så långt ifrån. Och vi muttrar tills vi kommer till blad 9, där högsta vinsten är. Där käns det som en omöjlighet att vinna.
 
Jag får snabbt in många nummer i en och samma ruta. En radarn går. Efter ~15 nr till så får jag bingo på två rader. Då har jag 4 nr kvar till full bricka. Får 600:- och känner mig glad som åtminstonde fick tuta. Sen kommer 2 av dom numrena jag hade kvar och jag hoppades. Sen kom ytterligare en och kvar var nr 41 till full bricka. Numren gick och vi sa; - Nu blir det bingo (vid varje utropat nummer och skrattar för vi var så nervösa). Efter ca 9 nr kommer 41 och Sonia hänger på tutan... Jag vann både 2 rader och full bricka.
Pulsen var hög vill jag lova. Jag vann på den omgången som man aldrig tror man ska vinna.
Ytterligare en fick bingo på nr 41, så vi fick dela på 12.000. Men jag åkte hem med 6600:-. Tack vare Sonia och hennes känsla för detta. 
 
Tack kusin! ❤😂
 
 
Återstår att se om jag vågar åka igen på fredag eller om jag brukat upp min tur nu. 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

 

Kommentera här: