Första dagen på jobbet!

Ja, första dagen på jobbet gick hur bra som helst (eller första & första, första dagen som undersköterska rättare sagt). Alla arbets kollegor är hur bra som hellst, och då menar jag alla. Sen så är ju arbetstiderna inte så dumma heller, jobbar mellan 8-17 och är ledig helgerna, så bra arbetsdagar har jag aldrig haft under en sommar.

Har i övrigt haft en härlig kväll. Har köpt present åt svärmor, sen kommer men hem och får mat på bordet...inte illa! Sen har jag varit och hälsat på Susanne & Sterner och sen tog jag med mig fikabröd och en inflyttningsblomma och for till Nicke och kikade vart han bor nu.
Måste ju säga att det var det mysigaste stället jag har sett på länge. Mitt i skogen och långt ifrån stan! Tänk att få bo sådär, det skulle jag inte tacka nej till! Synd bara att det är så j***a myggigt, men det är sånt man vänjer sig vid! När det är fest där så kommer jag :)

Kvällen har varit härlig med andra ord, har för första gången sluppit plugga...

Nä, det är en ny dag imorgon så nu ska jag hoppa in i duschen och invänta min man...sen blir det S O V A!

Kommentera här: