Jättebra dag!

Ja, då har även denna dag passerat! Man hinner inte göra så mycket innan dagen är över tycker jag...

Jobbade kort tur idag, vilket är skönt för då hinner man med lite mer än vad man skulle gjort om man slutade fem! Så efter jobbet for jag raka vägen till Susanne och åt lite lunch, sen satte vi igång med att montera ihop deras nya säng! Gick ju hur bra som hellst, för vad kan inte vi tjejer klara av? (",) Vi klarar av allt...

Sen for jag hem och tog mig en snabb dusch innan det begav sig bort mot Evelina och Ronja i ås! Alltid lika roligt att träffa dom för det finns nog inge mer omtänksamma personer, dom är två betydelsefulla människor i mitt liv! Fick ytterligare ett jättefint höst-kort av Ronja, blir lika glad varje gång för dom är så otroligt fina! Så nu måste jag skaffa en ram till (",) Dessa fina kort kommer hänga fint på min vägg!

Annars så längtar jag som tusan till Höstforum, och snart är det dags! Det är bara 36 dagar kvar (",) Fick som tur var byta min fredag så jag kan fara upp på torsdagen!

Ne, nu är det dags för sängen..

Ad interim

Kommentera här: