Det var två myror och en stack!

Slutade tidigt idag.. Helt enkelt underbart, men då var ju frågan..vad ska man hitta på?
Har ialla fall kollat på alla korten som jag framkallade, och dom vart jättebra! Några var lite suddiga, men det gör ingeting för det var kanske bara en eller två och det visste jag när jag beställde dom! Gick även in på Syssla och köpte lite mer saker till albumet som jag ska göra till pappa! Det kommer bli super snyggt! Ska lägga upp bilder när det är färdigt.. (",) Så man har kanske lite att göra då..

Kan ju dessutom kolla på lite film och dräggla efter James McAvoy? (",) Älsklingen kan också vara med på ett hörn och dräggla! Han är en fruktansvärt bra skådespelare, sen är han ju dessutom fruktansvärt snygg så det är inte svårt att kolla på filmer han är med i! Tur man har dom två bästa hemma. Kommer aldrig lessna på dom! (",)

Just nu sitter man hos pappa, kom precis hit efter att ha ätit middag hos svärmor. Där vart det en god fiskgryta och en paj till efterrätt. Väldigt gott! Hon lyckas alltid med maten och efterrätterna hon gör, jag förstår inte!
Ska även få ett recept på en ruskigt god tårta som hon gör. Den bara smälter i munnen! Ja, om ni nån gång skulle råks på att smaka den så förstår ni..

Kanske skriver lite mer senare!

Bjuder här på en musikvideo till min älskade favrit-film Atonement




Ad interim

Kommentera här: