Mat

Slutade tidigare på jobbet idag, för jag trodde allvarligt att jag skulle dö av sömnbrist?!? Gick ner på H&M och köpte mig ett linne och en tröja som sitter skitsnyggt. Är mycket nöjd! For sedan hem, hämtade älsklingen och for sedan in till mamma som bjöd på kotletter och potatis. Det var g-o-t-t, men min aptit är inte på topp nu, så det vart några tuggor som hamnade i min mage. Satt sedan där och drack kaffe och mös med mamma..

Nu är vi hemma, och jag har börjat med mina julkort..redan! Har klippt ut en massa hjärtan och annat småplock. Ska fortsätta imorgon, nu orkar jag inte. Ska värma på lite mat istället, och går inte det får det bli popcorn, för det var väldigt lockande.. Bästa att äta det som jag är sugen på, medans suget finns. Det försvinner lätt..!

Nä, ska äta lite nu och sedan kanske det blir sängen!
Nu är det endast 22 dagar kvar tills det är premiär på New Moon :)
I ♥ J!
Ad interim

Kommentera här: