Onsdag

Dags att uppdatera lite här tror jag!

I söndags var vi och firade Madicken som fyllde hela 1 år. Hon är ju himlans söt och jag tror hon tyckte om presenten. Grabbarna gjorde ju det ialla fall. ;) Blev även bjuden på middag där, supergod hemmagjord pizza. Vi for sedan till min gamla klasskompis Marie, som är gravid och ska är beräknad 5 November. Gud vad jag saknar den min mage (den meningen trodde jag aldrig jag skulle med tanke på att jag var så less på slutet).

Annars så har vi inte gjort så mycket i veckan.

Skulle ha varit med Sandra och Emelie i tisdags, men då mitt minne sviker mig ibland så blev det inte av! Men imorgon kommer hela familjen Nilsson/Eddelid hit och skall äta middag med oss.
Men innan dom kommer skall vi på BVC för vägning och mätning, och efter det blir det en träff med föräldragruppen. Den här gången skall vi prata om smakportioner.

Sen på fredag blir våran prinsessa hela 4 månader gammal! ♥ Tiden går så fort..

 

Nä, ska sova nu för imorgon blir det en tidig morgon!
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj! ♥

Kommentera här: