Förbannade förkylning!

Jag som äntligen har blivit fri hostan tänkte åka på träningen ikväll, men tyvärr så kom förkylningen tillbaka. Mina bihålor är fulla med var och jag har fått en huvudvärk från helvetet på köpet. Det hör ju ihop om man har bihåleinflammation, men det tvivlar jag på att jag fått.

Blir ju ingen löpning för min del ikväll, men jag måste åka dit och kolla lite på tjejerna. Känns ju förjävligt att jag som vill komma igång med träningen går och blir sjuk. Denna förkylning har suttit i nu i 6 veckor och vill inte ge med sig. Måste åka på apoteket och köpa vitaminer som jag får stoppa i mig. Vill bli fri denna förbannade förkylning.
Prinsessan har ju också varit sjuk nu i lite mer än 6 veckor och det vill inte heller ge med sig. Hon snorar och hostar hela tiden. Hostmedicinen ger ingen verkan, så jag får se om jag får ringa hälsocentralen igen. Är ju mest synd om henne. Min älskade prinsessa! ♥

Nu blir det en kopp kaffe innan jag ska fortsätta advents pyssla.

Kommentera här: