Kärlek till mina två underbara ♥

Hela helgen har spenderats ute i Orrviken. Har solat, lekt i parken, gått kortare promenader, ätit gott och bara mått så bra man kan göra.
Prinsessan älskar att vara ute..och speciellt vara i lekparken och gunga. :) Har varit flera barn där och då har hon skinit mer än vad självaste solen gör. ♥
Om min älskade lilla prinsessa bara viste hur mycket jag älskar henne. Gör verkligen allt och lite mer för henne. Är så glad och tacksam som får ha henne i mitt liv. Hon förgyller alla mina dagar.




Hon är den finaste lilla varelse jag vet. Hon charmar alla som kommer i hennes väg, vilket inte är så konstigt. ;)



Är så glad och tacksam som även får ha Benny i mitt liv. Har dom två absolut bästa människorna i mitt liv. Är tacksam som får vara med honom var dag. Att han står ut med mig. Att han tycker om min dotter som han gör. Att han låter mig få sovmorgon, när det inte är hans barn. Man ser att han tycker om Madeleine så mycket att han skulle kunna säga det där stora, väldigt betydelsefulla ordet till henne.
Älskar dessa två mer än vad ord kan beskriva. ♥



Tack för att ni finns i mitt liv, mina underbara älsklingar. ♥

Kommentera här: