Pyssel inför julen. ♥

Idag har vi haft en riktig mys dag. Började med frukost, och sen tror jag bestämt att vi har befunnit oss i köket ända till fem idag, förutom då vi dansat lite i vardagsrummet. Så vi har bakat och fått till ca 70 lussebullar, gjort stora gubbar och gummor, samt hjärtan som vi pyntat med glasyr som ska få hänga i något fönster.
 
 
 
Efter middag skulle vi ha gjort snöbollar, men vi vart på tok för trött (allihopa) så vi skjutsade hem mamma istället och tackade för hjälpen denna gången. ♥ Sen for vi hem och prinsessan deckade i sängen. Själv håller jag på att somnar jag också och bäbis bökar på utav bara den så jag ska lägga mig och läsa lite.
 
Imorgon blir det ev. middag med Sonia och barnen. Inget 100 ännu, men vi får se. Sen måste jag ringa fotograferna Maria & Anna, för jag har inte fått se några dagis bilder alls ännu. :(
 
♥ Madeleine, Benny & bäbis. ♥

Kommentera här: