Gråa, trista måndag.

Jag har barn som är ena riktiga sjusovare.
Har fått sovmorgon hela förra veckan till nio. Har då legat vaken en stund själv innan någo av barnen vaknat. När ingen av dom går på dagis så känner jag inte att jag måste väcka dom. Dom lägger sig senast åtta på kvällen, samtidigt, och somnar utan problem. Jag tippar på att det var värmen förra veckan som gjorde dom så trötta. Men jag klagar inte. Vi var utvilade v-a-r-j-e dag! :)
 
Idag har jag varit till Elin och gjort håret lite ljusare. Så klippning och göra håret lite ljusare, sen så är jag sommar snygg i håret (är ju redan nöjd iofs). Sen tog jag ut paketet med min nya jacka från h&m och nya tröjor från statoil på frösön innan vi for hem. 
 
Imorgon ska jag läna Mio hos sin farmor i någon timma för att själv åka till familjerättan. Äntligen ska jag få åka dit och berätta varför jag tycker Madeleine ska få gå på skolan med sina syskon. Sen får vi se om vi ska ha ett samtal tillsammans. 
Vill bara få det överstökat så vi får söka plats på antingen Orrvikens eller Mariebys skola/dagis. Så nu tänkte jag lägga mig och sova så vi tar oss upp imorgon jag och min lilla man. 
 

♥ MADELEINE, MIO & BENNY. ♥

Kommentera här: