Vårväder.

Igår spenderade vi dagen ute i vårat underbara vårväder. Solen riktigt värmde och vi njöt till fullo. Vi tog fram cyklarna och tog en tur. Bara barnens dock. Måste försöka få Madeleine att få mod till att träna så vi någon gång kan ta av stödhjulen. 
 
 
Efter middagen så fick Madeleine feber och tvärdeckade redan 18:15. Men Mio och Benny bytte däck på hundran och sen tog jag med mig Saga i bärselen och gick ner till farmor och farfar eftersom Sigge var på besök. Sen somnade även Mio ovaggad och Madeleine sov bort febern och har varit super pigg idag. ♡
 
Idag har vädret däremot inte varit någon höjdare. Blåst bra nog och det var kallare idag. 
Idag har Mio verkligen varit i sitt rätta esse. Vilken liten marodör. Han har verkligen testat ALLA mina gränser. Måste bero på att Benny såklart skulle upp till Umeå efter jobbet och köpa en fyrhjuling. Efter middagen for vi in och plockade ut två paket med massor av kläder till barna. Lycklig mamma och barn. ♡
 
 
Ja, vi överlevde ju även denna dagen. Nu blir det sova så jag orkar med en till dag med mitt vildskinn innan det är fredag och Benny är ledig. Hoppas på finväder med mycket sol imorgon. Stormen ute gör att jag tvivlar dock, men här kan ju vädret skifta på fem röda.
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: