Julafton 2017

Bloggen är ju inte något jag har som prio ett kan man ju se. Men nu känner jag för lite uppdatering. 
 
Kan ju börja med att skriva...vart tar tiden vägen?!
På riktigt så har dygnet för få timmar. Jag hinner inte med att göra allt jag vill göra efter att barnen somnat. Och med fyra barn, en som är en kopia av mig (är en nattuggla) och en som bestämmer hur han ska sova och vara vaken under dygnets 24 timmar, så är det svårt att få de saker jag vill ha gjort när jag vill ha dom gjorda.
 
Efter nyår ska jag förhoppningsvis komma igång med bloggen. Mest för min del då detta är som en dagbok för mig.
 
Hela november och nästan hela december har ju bara rusat förbi. Julafton var för några dagar sedan och i år var vi uppe hos mamma. 
 
 
En lugn och mysig julafton, precis i min smak. I år slapp jag stöka på allt för mycket. Beror nog mest på att jag har en egen liten chef som bestämmer över mig. Tur han är fruktansvärt snäll. ❤
Barna var super nöjda med dagen. Presenterna älskade dom, så vi lyckades i år. Igen. Men tror dom älskar Sebastians julklapp mest. Hans egna, mjuka bollhav var en hit! 
 
 
Tur lillebrors julklapp kommer till användning. Nu lägger vi undan den en stund så den är hel tills det är dags för honomatt sitta där i.
 
 
Själv fick jag porslin jag suktat så länge efter. 
Nu måste jag köpa minst lika många (fick 6 st) och sedan köpa fat och djuptallrikarna. 
 
 
Har olika färger på dom och det är så himla snyggt. Jag bokstavligen älskar dom! Så tusen tack älskling. ❤ 
Fick en gåva till, men den visar jag först när jag fått den. 
 
Nu planerar jag för fullt middagen till nyår. Vi kör på en trerättersmiddag med såel och massa tok med familjen. Bilder kommer efter nyår. 
 
Nu blir det frukost till mina små skatter. 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

Kommentera här: