Frukost

Ja, då var det torsdag.
Madeleine har precis gått till skolan och jag och mina resterande bustroll ska precis till att äta frukost. Får Mio och Saga bestämma så skulle det serveras äggmackor till frukost varje dag.
Själv föredrar jag havregrynsgröt, men då jag är för lat och inte orkar göra två olika frukostar så äter jag samma som barna gör. 
 
Nu återstår det bara att se vad vi ska göra resten av dagen. 
Antingen så blir det kyrkis eller lekparken. Hmm.. Jag får suga på den karamellen en stund till och en god kopp kaffe innan jag bestämmer mig. 
 
 
Vad vore livet utan smink och filter. Ärligt..
Tänk att få vakna upp och känna sig så där snygg varje morgon. 
 
Vad är det dom säger.. Skönhetssömn?
Jag fattar inte det, för jag är ju för f*n i mig fulare när jag vaknar än vad jag var när jag somnade. Dagens sanning. 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA, BEBIS & BENNY ♥

Kommentera här: