Första dagen på sommarlovet

Idag är första dagen på sommarlovet. Hur underbart är inte det!
 
 
Jag hoppas på många fina dagar denna sommar. Jag hoppas vädret blir så pass bra att vi kan få bada och njuta av storsjön och alla små, fina badstränder som vi har runt omkring oss. Jag önskar mig en liknande sommar som vi hade 2014. Då badade vi i flera timmar i björnhammarn. Det var 25 grader varmt i storsjön - ute på flaket. Då förstår vi jämtlänningar  hur varmt det var i övriga sjön. Eller rättare sagt vid stränderna där vi badar. 
Som jag njöt.
 
Nu ska jag se om jag lyckas ta mig iväg till en annan mamma här i byn och dricka en kopp kallt kaffe. Och så ska jag lämna lite kläder som förhoppningsvis kommer till användning.
Sen får jag se vad dagen har att erbjuda.
 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

Kommentera här: