Mallorca. Here we come


Ja, då har man packat klart allt.
Älsklingen somnade för ungefär två timmar sedan, för det är han som ska köra ner till Stockholm. Vi ska plocka upp sandra vid 04:30, och då har inte hon ens sovit någe, för ikväll är hon på dans någonstans omkring Sundsvall. TOKA (",) Sen så tar vi det lungt ner till Stockholm/Arlanda.

Flyget går ungefär 17:30, så då är vi på Mallorca ungefär vid nio tiden (",) Fan vad det ska bli skönt med semester. Och vi är ju som sagt det härligaste gänget som ska dit också. Det kommer bli så underbart!

Måste ju komma ihåg adresserna till personerna som jag ska skicka vykort till. Har ju lovat, så då är det bara att skicka!

Nu ska jag sova så jag orkar upp nu på tidiga morgonen. Så nu mina kära vänner kommer jag inte skriva någe här på en vecka ungefär, om jag inte skriver nått när vi är där nere. Om inte så ha en bra vecka, för det ska jag ha (",)

I ♥ J!
Ad interim
1 S A N D R A T J U L I N S:

skriven

Ha det så bra! :)

Kommentera här: