Sommarhagen

Gud vad man är seg på att uppdatera..
Men man har så mycket annat för sig, så man glömmer bort bloggen.

Har i alla fall jobbat mina fem dagar denna sommar. Var riktigt roligt att komma tillbaka på jobbet. Har ju så himlans roligt med Ulrika och allt flyter på så väldans bra. Men nu är dom dagarna avklarade, så nu är man mammaledig igen. Skönt det också! :)

I söndags så var jag, Johan och prinsessan iväg och hälsade på två familjer som fått smått. Carro och Jimmy som fått sin lilla Albin (på tok för söt), samt Maria och Simon som fått John (även han för söt). Kan ju säga att jag vill ha en sån där underbart fin, go bebismage. Usch vad jag vill vara gravid och vacker igen.

Saker och ting är lite snurrit för mig nu. Jag vet varken ut eller in. Känner mig smått förvirrad.. Men sånt är livet. Ingen har någonsin sagt att livet ska vara lätt. Varför skulle det vara lätt? Då skulle ju alla må bra! Och det vore ju dumt om alla fick må bra. Men en sak som är bra med allt detta är att man gått ner i vikt! :P Nu väger man ynka 59 kilo. Länge sedan man gjorde det. Dom där hemska 16 extra kilona som var kvar efter förlossningen trodde jag aldrig skulle försvinna! En sak är säkert, jag saknar ialla fall min kusin! 

Idag så tog jag med mig prinsessan, mamma, bror Anders och Gilla till sommarhagen. Till Wilhelm Pettersson-Bergers "sommarstuga". Så fint det är i den stugan/huset. Om man ändå fick äga det och bo där på sommaren. Vilket ställe! Har aldrig varit där tidigare, och då ligger det i den staden man bor i. Måste dit igen!

Imorgon börjar stråket också. Då ska man ut och svänga sina lurviga! Ha lite roligt i glada vänners lag, det behöver jag. Ska först till Carin och göra mig fin, för att sedan gå ner och ha roligt!

Nu ska jag ta en kopp kaffe.

Kommentera här: