Lördag!

Idag har vi inte gjort allt för många knop.
Idag tog vi sovmorgon till nio, sen vart det frukost och spela på fiskespelet. Blåste och snöade någe förfärligt, så vi valde att pröva turen med att gå ut i eftermiddag och leka lite. Så det lektes med byggstavarna (prinsessan och älsklingen) medans jag tvättade. Sen gick älsklingen ut och skottade medans jag och prinsessan la oss i sängen och kollade på Modig och sov i en timma ungefär. Välbehövligt för oss båda två!
Efter våran lilla sovstund gjorde vi middag och sen klädde mina älsklingar på sig och gick ut för att åka snow racer och prova prinsessans nya spark.
 
 
Tog och bakade oss negerbollar också och det visade sig bli ett kladdigt resultat, så vi tog och badade/duschade oss innan läggdags.
 
Imorgon ska dom prova köra skoter igen, sen ska vi handla nyårs middagen och ev. hälsa på lite folk. Men nu väntar man på att Camilla, Willy och Marcus ska höra av sig och säga om dom ska vara med och äta på nyår. Att det ska ta sån tid att bestämma sig. 
Blir fondue till middag här och ska ev. försöka mig på att göra créme brulée till efterrätt. Hoppas på att det är finväder ute på nyår så vi får spendera många timmar ute i pulka/snow racer/madrass backen. :) 
 
Nu blir det läsa bok och somna till de ljuvliga andetagen från min prinsessa.
♥ Är så lycklig och älskar Madeleine & Benny mest av allt.

Kommentera här: