Kläder

Har bestämt mig för att stänga av facebook och instagram, eller internet på mobilen, när barnen är vakna. All ens tid går åt till att sitta och kolla igenom mobilen "lite snabbt" när man istället kan ge all den tiden till barnen. Så just nu sover Mio för andra gången idag och det är ärligt riktigt skönt att inte sitta som fastnaglad vid mobilen. Vi kryper omkring här, busar och pussas istället.
Vi har så få timmar tillsammans på vardagarna, så ska se till att vi lägger ifrån oss telefonerna. De sociala medierna kan gott vänta, barnen är så mycket viktigare. 
 
Den 24 november ska vi ta kort på våra älsklingar, så nu sitter jag och letar efter kläder som dom kan ha på sig under fotograferingen. Har hittat allt tror jag, så nu ska jag åka och kolla om det finns på butikerna i stan eller om jag får köpa via internet. 
Jätte fina kläder hittade jag i alla fall, så jag längtar tills vi ska fotografera dom. Ska bli kul att få använda någon fin bild från fotograferingen och använda som julkort/tackkort. Kan ju inte bli annat än fina bilder när man har fina barn. 
 
Nu hör jag Mio börjar vakna.
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

1 Joanna:

skriven

Såå jäkla rätt! Det är ju sjukt hur man håller på ibland!
Fasen,kollar man på tv när ungarna sover så har jag inte ens ro o låta bli telefonen.. så fort de blir reklam åker den upp! Sjukt ju! O på dagarna när ungarna e vakna också. I tid och otid, utan någon anledning egentligen.. utan msnu kikar liksom bara in! :-/
Näe, det här ska det läggas av med, så ere ju bara!

Krya på er oxå!
Kram

Svar: Ja, man ska alltid kolla en snabbis vilket blir flera minuter istället. Är skönt att inte kolla på den hela tiden. Att lägga ut en rolig bild gör jag, men sen försvinner den igen från handen upp på hyllan. Riktigt skönt! :)
Evelina Elvstål

Kommentera här: