Härligt vinterväder.

Vilket härligt väder det är ute idag. -13 visar termometern och det blåser inte, så det är väldigt behagligt ute. Äntligen fick Mio åka lite pulka när det kommit snö till kära Orrviken. Hoppas på detta fina väder till veckan så vi kan spendera lite tid ute jag och barna. 
 
Kunde inte somna om inatt, så jag har varit vaken sen ett inatt. Är små trött till och från, men jag har lyckats hålla mig vaken. Får se vilken tid jag kommer somna ikväll. Förmodligen samtidigt som Mio. Så jag lär ju inte vara något vidare sällskap ikväll. Oftast brukar jag ju piggna till vilket som på kvällarna konstigt nog, så kanske orkar vara vaken och göra något i alla fall.
 
Imorgon ska vi iväg till hackås och umgås med Pär, Jennie och Vega. Pär är Bennys kusin som köpt hus i hackås, så måste ju dit och inspektera och drömma mig bort om vårat eget hus som vi ska köpa en vacker dag. 
Känner att det börja bli trångt här hemma. Märker det väldigt väl när det blir lite folk här när det är något speciellt, tex om någon fyller år. Men finns det hjärterum finns det stjärterum.
 
Dags att börja med middagen.
Blir fajitas idag.
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

Kommentera här: