Stråkets sista kväll.

Finvädret kom visst till oss idag också.
Skulle ju ha varit åska och regn hela dagen, men mitt på dagen sprack det upp och solen sken som aldrig förr. Hett utav bara den och varma vindar. Inatt som var så åskade det vill jag lova. Men som det ser ut nu så kommer det nog bli regn och ev åska om ett tag. 
 
 
Tränade med cyklingen idag igen och idag gick det riktigt bra. Madeleine små bromsade hela vägen ner för backen så hon blir modigare och modigare för var dag som går. Så snart kan vi kanske cykla en liten bit.
 
Inatt sover Maja och Kalle hos oss. Så nu är det skriv VM från barnens sovrum. Måste nog ta och lägga mig med Mio i sängen. 
 
Ikväll är det sista kvällen dessutom som man får gå in på stråket, om man inte vill betala in sig på självaste yran för att roa sig. Har inte varit ut och stråkat en enda kväll och har inte alls haft något sug. Har inte ens varit in och kollat på allt folk som är fulla och köar för att komma in i tälten. Kanske beror på att jag är gravid, vad vet jag. Stråket är ju otroligt roligt, men jag stannar hellre hemma med mina små¨och myser på med dom. 
 

♥ MADELEINE, MIO, BENNY & BEBIS. ♥

Kommentera här: