Glad

Idag tog man sig en sovmorgon igen. Tyckte jag sov lite för länge så man fick lite ångest då man klev upp!
Tog det lungt ett tag tills att mamma och jag for och köpte lite blommor, två tavlor, en duk och två lyktor till pappas lägenhet! Efter allt handlande så for mamma och jag till pappa och satte upp tavlorna, satte om blommorna och gjorde det riktigt fint där (",)

Vart riktigt glad idag när jag kom till pappa också! Såg att jag fått ett brev med en handstil som jag känner igen! Öppnade kuvertet och såg att jag fått ett jättefint kort ifrån Ronja som hon gjort till mig (",) Så otroligt glad vart jag! Så nu måste ju jag fixa nånting till henne när jag ska dit nästa vecka! Kul att hon fortfarande tänker på mig. (",)



Imorgon ska jag till mammsen och fixa lite saker. Ska även träffa Malin innan jag ska iväg och jobba extra på vickervägen. Sen blir det bara till att fara hem och sova för man ska upp och jobba på 408 på lördags morgonen för att sedan byta om till fest-kläder, för på kvällen blir det avslutningen på kvärna (",)

Nu blir det kvällsfika...

Ad interim

Kommentera här: