Examen

Fy tusan vad underbart det känns!
Då har man slutat skola på Frösö Vård & Hälsocollege, så nu är man färdig utbildad undersköterska!

Avslutningen började kl 10, då tog vi kort med klassen och lärarna. Sen vart vi bjudna på lunch (buffé med en massa godsaker), efterrätt och sist men inte mist så fick vi våra betyg..HURRA!
Är så jäkla skönt att slippa plugga mer, men man kommer ju absolut sakna alla klasskompisarna. Så man får ju försöka hålla så god kontakt som möjligt med dom man kom nära!

Sen när jag kom hem så fick jag 10 röda rosor av min älskling och ett presentkort på Holiday Club, så vi ska åka upp till åre under en helg och bara vara med varandra och må gott i varandras sällskap (perfekt examens present)! Sen for vi ut till svärmor i Marieby för att sola och må gott, så dom hade hört på ryktesvägar att jag tog examen idag så av dom fick jag en vinkaraff och fyra vinglas. Tackar & bockar för alla fina saker som jag fått, är hur glad som hellst :)

Annars så rullar allt på som vanligt! Börjar jobba redan imorgon på Z-gränd! Hade varit skönt att få var ledig i nån dag, men det känns skönt att veta att man har jobb direkt när man är färdig.
 
Annars så tar ju lillen studenten på torsdag & svärmor fyller även år då. Och på fredag så ska vi på 30-års kalas så det blir en massa firande denna vecka!
Sen är det även premiär på strömbacka kvar, och dit måste man absolut åka :)

Nä, ska må gott resten av kvällen med min man innan man ska sova för att börja jobba imorgon...

Kommentera här: