Veckan som varit!

Ja, då har ännu en vecka passerat! Tiden går så fort och man hinner knappt med att göra allt som man vill göra!

I måndags så började vi i skolan igen, men nu är det bara tre veckor kvar...och det känns så otroligt skönt! Man börjar bli lite smått less på skolan nu.  Det är ju som sagt klasskompisarna som får en att kliva upp på morgonen och åka dit! Har sån otroligt rolig klass. Nu sitter vi och på skolan och planerar in en avslutnings festen vi ska ha under sista veckan! Kommer garanterat att bli roligt, men samtidigt tråkigt med tanke på att vi snart kommer skiljas åt!

Var till Ås i onsdags och åt middag och umgicks med Evelina och Ronja! Jätteroligt att träffa dom, för jag saknar dom så otroligt mycket. Åkte dit vid fyra tiden och hämtade Ronja på dagis, och jag måste säga att hon växer så det knakar! Var ju drygt tre månader sedan jag träffade henne sist och man ser stor skillnad! Sen så for jag hem vid tio tiden så vi hann prata massor. Saknar dom massor iaf och jag är så glad att jag fortfarande har kontakt med dom!

Sen har jag jobbat natt på sjukhuset två nätter i rad också och det har gått jättebra! Är inte så tungt som jag trodde att det skulle vara! Får se om det blir nån mer natt-tur i veckan igen..

Igår var jag, Johan, Pelle, Kicki och Susanne på premiären i Aspåsnäset. Var inte på dans en enda gång ifjol sommar, men i år ska det bli ändring på det! Träffade så mycket roligt folk som man inte träffat på länge. Kvällen var bra, bäst var att Susanne ville följa med med tanke på att jag inte varit med henne på länge!
  
Ne, nu ska jag iväg och hälsa på min vän Susanne på hennes jobb...

None

Kommentera här: