Inte bara ena, utan båda!

Jobbade bara halvdag idag, vilket jag älskar dessa soliga, underbara, vackra vårdagar (",)
Så efter jobbet for jag och hämtade mamma och sedan for vi raka vägen mot växtvaruhuset och shoppade en massa blommor, samt krukor. Så nu gott folk är det gör snyggt - som syrrans kille skulle säga - i vårat vardagsrum. Det enda som behövs nu är ett par nya gardiner.

For även och inhandlade lite mer mat (utöver det vi handlade igår för 2200 kronor, gud hur mkt äter man egentligen), samtidigt som jag kutade in på Team Sportia för att inhandla ett par löparskor. Nu ska man börja göra det man avskyr mest..J O G G A ! Men man blir ju fit, det är viktigt för mig! 

Kom även hem för drygt en och en halv timma sedan. Var på fotbollsträning, och det första man gör efter uppvärmningen är att sträcka - inte bara ena utan båda - låren. Snacka om att man är osmidig, samt att man inte tränat på länge. Men så tjurig som man är så tränade man nästan hela träningen, ville ju inte visa nya lagkamraterna att man lägger sig för minsta lilla heller.
Så när man kommer hem så gör älsklingen iordning ett bad, och efter badet så masserar han in mina älskade lår med linement. Bra skit det!

Ne, nu har jag viktigare saker att göra..SOVA! Gonatt allesammans.

Ad interim

Kommentera här: