Gratis påsättning

Då har man precis kommit tillbaka till jobbet efter en lunch med Johan på Max! Det var fruktansvärt gott för det var ett bra tag sedan man åt där. Så nu är det bara att jobba vidare, men först tänkte jag skriva några rader..

Kom till jobbet idag och börjar med att bli förbannad! Och det beror endast på två jävla fi**or. Två "vuxna" personer i 60 års åldern som inte kan bete sig! Jag skulle skämmas om jag vore släkt med dom, och som tur är så är jag inte det! TACKAR gudarna för det! Annars så är det fruktansvärt lungt på jobbet, men jag hade inte räknat med annat eftersom det bara är halva läkar styrkan på jobbet idag! Faktist ganska så skönt med en lugn fredag..!

Jag slutar klockan fem idag, och därefter ska jag ner till pappsen och laga lite middag tills han och älsklingen kommer och ska äta vid sju tiden! Pappa jobbar tills då, och Johan har första passet på Vertex24 loppet (",) Sen ska han åka mellan 23-00, samt 6-7..sen har han gjort sitt! Ska åka och kolla på han där vid midnatt och se om det går bra, men det vet jag att det kommer göra!

Annars så har jag suttit och läst en bok här på jobbet idag som Annika hade med sig! En man har pusslat ihop en bok som handlar om alla diverse lappar som personer sätter upp till andra som t.ex; grannar, bilar m.m  Så fruktansvärt roliga noticer som folk skriver och sätter upp. Dom bokstavligt talat hotar varandra men dom var inte lika roliga! Men det fanns tonvis med roliga..som t.ex;

"Ta inte med hunden i tvättstugan! Vill inte ha hår i trosorna."

"Killar! Ta ett steg frammåt, den är inte så lång som ni tror!"

"Vid köp av klockarmband - Gratis påsättning"

"Veckans fika: Kaffe och trekant 15:-"


Imorgon ska vi på 50-års middag och efter det ska bär det nog vägen upp mot Åkersjön och kollar hur det står till där! Se efter så alla sköter sig (", )

Ad interim

Kommentera här: