Nu har äntligen snön kommit

Vart superglad idag när vi klev upp. Det var vitt ute..äntligen har snön kommit :)

Idag har man hunnit med och gjort en massa saker! Bestämde att vi skulle åka upp till Hotagen idag på julmarknaden, och jag bokstavligt talat tvingade med farmor. Men innan det så tog jag och mockade stallet, även fast det inte var min dag (Har jag fått ett tack?). Uppe i Hotagen så gick vi omkring och kollade på de dryga tjugo stånden som fanns där iår. Köpte två flaskor blåbärs glögg, ett tunnbrödpaket, rökt älghjärta, tre kryddpåsar och blå-ädel mögelost ifrån skärvången. Mumms, bara en massa godsaker :) Var hemma igen vid fem tiden. Lagade middag och bakade sedan pepparkakor. Efter det for vi till svärmor och drack glögg och åt pepparkakor med mögelost på.

Imorgon har vi också en hel del att göra. Ska först på julmarknad i Marieby, sen är det min mockardag. Efter det blir det bakning av kanelbullar och sen bara en massa mys med älsklingen. Kanske man ska unna sig en hyrfilm kanske? Ja, det återstår att se.

Älskar min Johan mest
Ad interim
1 mamma:

skriven

2 mamma:

skriven

3 mamma:

skriven

4 mamma:

skriven

5 mamma:

skriven

6 mamma:

skriven

7 felicia:

skriven

vi ska också på jul marknad i dag !! :D fast i kumla och vi har ingen snö

Kommentera här: