♥ 19e Oktober ♥

Fan vad roligt för älsklingen :) Han fick, efter mycket lååång tid, sin motorcyckel såld.

Jobbade halvdag, for sedan och lunchade med Glenn, åkte och köpte skivor som man kan bränna på, för att till slut åka till Janne. Där brännde jag mina hjälp-programm, som gör det lättare för mig att hitta släktingarna i kyrkböckerna. Underbart, nu kan jag forska utav bara den! Var dessutom jätteroligt att se Glenn. Alltid på strålande humör :)

Nu undrar jag vad som ska ätas till middag? Tänkte vänta med den, om vi skulle ut och ridit med tjejerna, men har inte hört någe. Men ska dit och mocka lite senare..MYS!

I övrigt så längtar jag till den 19e Oktober.
En mycket viktig dag ♥ ♥ ♥ ♥ 



Nu ska jag kolla om vi har något mataktigt i kylen. Sen blir det nog lite mys ikväll med en film kanske?
Nu är det endast 52 dagar kvar tills det är premiär på New Moon :)
I ♥ J!
Ad interim
1 Carin:

skriven

Vad händer dårå? firar ni nåt?=)

Kommentera här: