Påsken

En liten snabb uppdatering vore på sin plats..

I torsdags så tog vi på oss finkläderna, gjorde oss iordning och gick iväg på Dalwhinnie och åt god middag. Vi var ett härligt gäng som sedan fortsatte ner till pappa för lite förfest innan vi begav oss ut på G3 och svängde våra lurvga (ja, iaf några av oss :P).








I lördags så for vi upp till Hotagen och hälsade på hos farmor Ada. Hon vart så glad över att se oss allihopa. Och som vanligt åt vi middag på Rörvattnets Fjällhotell. Maten där är ju gudomlig! Hann även sola lite och nog fick jag färg allt. Hade det supermysigt där..
Och sen på kvällen for jag iväg upp till Lacksjö och dansade!





Idag så har jag och fisen varit till Orrviken och gungat lite på min gamla skola. Var ju kul att åka dit och se hur det ser ut där plus att det var första gången som prinsessan gungade. Som det såg ut så gillade hon det! Och är det någon stans jag vill att prinsessan ska gå på dagis, så är det ju där!





Nä, orkar inte skriva mer.

Kommentera här: