Saknar

Jag har bestämt mig för att låsa min blogg. Så man har lite kolla på vilka som läser den. Speciellt nu när man skriver tunga och jobbiga saker. Saker som verkligen är personliga och som inte vilka som helst bör läsa.

Så är det någon som vill läsa min blogg så skriv en kommentar med eran mail så skickar jag lösenordet till er.

Saknar prinsessan! ♥ :(

1 Carin:

skriven

Mig såklart =)

2 Sabina:

skriven

Jag vill fortsätta om jag får :)

3 Carro:

skriven

Jag!!!!!!!

4 Hanna:

skriven

Jag vill läsa om jag får!

5 annika espemo:

skriven

även jag om det är ok!

6 Sandra & Emelie:

skriven

Jag vill läsa :D

7 Anna HL:

skriven

Jag vill gärna läsa. Har följt dig sen våra flickor föddes nästan samtidigt förra året =)

8 Åsa:

skriven

Jag vill! puss

9 elin!:

skriven

JA VILL:)

10 Erika:

skriven

Jag vill också jättegärna fortsätta läsa din blogg, om det är okej för dig förstås...

11 cissi:

skriven

hej jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg om det är OK för dig. kram cissi

12 Felicia:

skriven

jag vill !

13 helena:

skriven

Vill gärna läsa din blogg, har läst sedan du väntade lilltjejen och de skulle vara roligt att fortsätta följa eran resa. :)

Kommentera här: