En liten röd eller Brunkullan?

Igår gick jag och tio andra kollegor på Brunkullan och åt gott för att fira att det snart är semester för våran del. Hade det hur trevligt som helst och vi åt så god mat. Jag fegade inte och provade oxfilé toasten och jag vart inte besviken. Men nästa gång jag går dit så blir det oxfilé pastan igen, för den är oslagbar.
 
Så jag kände nu att imorgon ska jag och älskalingen gå ut och äta gott för att fira att vi har semester, och efter det blir det förmodligen bio (om vi inte går dit där syster är). :)
Så antingen så blir det En Liten Röd imorgon och Fondue, eller Brunkullan och deras goda meny. Måste diskutera när jag och älsklingen ska på en rolig sak här innan lunch. ♥ Annars kan ni gärna ge förslag ni som läser. På nya restauranger och maträtter.
 
Nu ska jag jobba lite innan jag måste lämna jobbet till kollegan, strax innan lunch.
Älskar Madeleine & Benny mest av allt. ♥

Kommentera här: