Semester veckor. ♥

Barn är ju helt underbara. Önskar jag hade en filmkamera så jag kan filma allt tok. I slutet av månaden är det ett måste för min del. Filmkamera är ett måste så man kan bevara härliga minnen och få kolla tillbaka. 
 
 
Har varit full rulle under älsklingens semester veckor. Endast denna vecka som är lugn.
Vi har haft dop för våran lilla kille, syster med familj har varit här, vi har varit på semester där nere, Mio har fått sin första tand, vi har varit på Skara sommarland och Benny (och svärfar) har köpt båt. Mycket roligt som händer, synd bara att man inte haft en filmkamera så man fått bevara dessa härliga stunder. 
 
 
Benny har semester en vecka till så nu ska vi njuta. Han fyller även år på onsdag, så jag bakar och står i. Ska prova en ny tårta som jag såg recept på. Så lemon curd har jag gjort, resten bakar jag imorgon.
 
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

Kommentera här: