50 nyanser av honom.

Hej igen!
Det är jag som äger denna blogg som hittat tillbaka om så just för stunden..
 
Jag lyser verkligen med min frånvaro här på bloggen, men jag har inte riktigt tid att sitta här. Skulle gärna vilja sitta en stund här varje dag och skriva ner vad som hänt under dagarna då det är som en liten dagbok på samma gång. Hoppas på att tid och lust kommer inom en snar framtid. Annars får jag ta och införskaffa mig en dagbok.
 
Vardagen rullar på som vanligt. Livet som tvåbarnsförälder är helt underbart på månda vis, samtidigt som det kan vara jobbigt när trotsen infinner sig. Men det är underbart på ett sett det också.
 
Mio har hunnit få två tänder och har smått börjat krypa ordentligt, idag faktist. Är så roligt att se hur dom utvecklas. Det händer ju något varje dag. Älskade små liv, det är ju så underbart att ha er i mitt liv.
 
Nu ska jag lägga mig och sova med resten av lilla familjen som gått och blivit sjuka. Får somna till min nya bok som jag köpte idag, 50 nyanser av honom
 
 

♥ Madeleine, Mio & Benny. ♥

Kommentera här: