Magsjuka.

Fy tusan för magsjuka. Med det vill jag ha sagt att vi åkt på magsjuka här hemma. Och konstigt nog så har jag också åkt på det, vilket jag inte gjort sedan jag gick i mellanstadiet. Känns ju mindre roligt när jag ammar. Hoppas Saga inte åker på det bara. 
 
Vart en vaken natt för hela familjen. Mio vaknade omkring ett igår natt och spydde ner sängen, sen var han ledsen, spydde två gånger till (det lilla han hade kvar i magen), vart pigg, ville leka, skrek ännu värre när vi försökte få honom att sova så en upprörd Madeleine kom upp och sa att vi inte fick göra illa lillebror. ♥ Storasystern med ett hjärta av guld. Sen låg vi vakna alla till fem då vi somnade tillslut för att sedan vakna halv nio idag. 
Efter att vi åt någon sorts frukost så åkte vi in och hämtade mormor, åkte hem och har hållit oss inne resten av dagen. Själv har jag kännt en olust känsla i kroppen, men tänkte det mest satt i huvudet. Så älsklingen och jag åkte in och storhandlade innan Maxi stängde och sedan vi kom hem har jag bosatt mig på toan. Kräkts och gjort tvåan flertalet gånger. Vilken härlig start på helgen.. :(
Madeleine har varit lös i magen i veckan, så jag undrar om hon dragit med sig bacillerna från någonstans. Hoppas älsklingen, mamma, lillebror och pappa slipper skiten. Och framförallt lilla Saga.
 
Det enda bra med magsjuka nu är att vi slipper det under julhelgen. Annars brukar det ju alltid komma lagomt till jul.
 
Detta vart ju ett mindre trevligt inlägg, så bjuder på fina bilder från när vi försökte ta fina julkort med alla tre barna. Det är inte det lättaste vill jag lova, men några bilder fick vi allt till. 
En bild som visar hur "lätt" det var. 
Mina fina prinsessor. 
 
 
Stiligaste prinsen. 
 
 

♥ MADELEINE, MIO, LILLASYSTER & BENNY. ♥


 
 
1 Me & My Baby Dolls:

skriven

Helt underbara bilder, så fina barn du har <3

Krya på er från magsjukan, blää :-(

Kommentera här: