Sommarvärme.

Som jag älskar dessa sommardagar
Barnen är lika glada dom då, för dagarna spenderas ute. Lekparken, studsmattan, cyklarna, bilarna och vännerna utnyttjas och leks med. 
 
Som det ser ut så ska det vara fint väder veckan ut. 
Imorgon åker vi och hämtar mormor, handlar matvaror, till växtvaruhuset och köper jord och plantor och gör i ordning pallkragarna som jag målade igår. Sen ska jag så lite morötter och sallad också som förhoppningsvis kommer växa lika bra som mina tomatplantor. 
På fredag ska jag och Benny göra en efterlängtad sak, så mamma får vara barnvakt klockan åtta på morgonen. Sen blir det hem och plantera, så och stöka på. Förhoppningsvis blir det någon cykeltur till andersön i helgen också. 
 

 
Vi stökar även på med våran nya utemöbel också. Nu fattas bara sittdynor/madrass och kuddar så kan vi använda den. Vi ska även göra i ordning bordet, sen är det klart. Så nästa bild kommer när allt är färdigt.
 

 
Ne, nu blir det sängen, trött som man är. Kommer en ny dag imorgon.
 

♥ MADELEINE, MIO & BENNY. ♥

1 Joanna Eriksson:

skriven

Kan det vara så att det är dax för en liten sneakpeak på en mini?;-)
Kan förvisso vara heelt ute o cykla.. Men jag drömde om dig för nån vecka sen, att ni va gravid igen.. o hur konstigt det än låter så brukar det allt för ofta stämma! :) Kram

Svar: Jo, men det stämmer Joanna. :) Är en beräknad till mitten av november (vad vi vet än så länge). Så snart blir det ultraljud. Kul du drömde om det som stämmer. ;) Haha!
Evelina Elvstål

2 Anonym:

skriven

Vaaa!? Hahaha.. Vad tufft!:) har hänt förut, att jag drömt om folk jag vanligtvis inte drömmar om eller umgås så med.. att dom är gravida.. oxå är dom det!:) Häftigt!:) Stort Grattis till er! :) Spännande! O roligt med fler som ska få smått!:) Kram

Svar: Vet du några fler som ska få som man känner? Förutom Remahl med fruga i byn? :)
Evelina Elvstål

Kommentera här: