Första advent!

 
Fy bubblan vad tid det tar att pynta lägenheten inför advent.
Jag älskar julen, men i år var det jobbigt att pynta det först inför advent. Gardinerna och stakarna/stjärnorna har varit uppe sedan förra helgen. Det är bara resten som tagit tid. Men med två tussiga barn så blir det tufft. Speciellt när Mio är så mammig och jag ammar lillan som i sin tur velat lega vid bröstet och myst mellan måltiderna.
Men jag njuter och jag har snart fått upp det mesta. Lite små pill kvar bara. 
 
Igår somnade jag med Mio när jag nattade honom och sov i två timmar. Det var inte bra. Det resulterade i att jag inte somnade förän klockan var omkring 05:30 imorse. Min karl känner mig inte väl nog efter dryga 4 år tillsammans. Jag kan inte sova på kvällen (vare sig det handlar om femtom minuter eller två timmar) för då förstörs min nattsömn.
Somnade till ikväll igen, men ska strax lägga mig och läsa lite så jag blir trött.
 
Imorgon ska vi in och handla lite små saker till veckans bakning, inhandla lite mer papper till paketen och sedan ska vi hämta hem storasyster♥ Jag vet en som inte kommer sova middag (förmodligen) då storasyster kommit hem. 
 
Har suttit och kollat på en massa trailers till kommande bio filmer. 
Kommer några som jag vill se. Bland annat sista The Hobbit filmen och sedan Fifty Shades of Grey filmen. Ska bli kul och se om jag kommer kunna se på Fifty filmen i alla fall. Hobbit kommer bli svår eftersom jag ammar lillan. Men jag kan hoppas dom visar den filmen länge så jag får chansen att kolla på den i januari kanske. 
Sen längtar jag tills i april för då börjar Outlander igen.
 
Men nu ska jag lägga mig och läsa i Outlander boken i stället.
 

♥ MADELEINE, MIO, LILLASYSTER & BENNY. ♥

Kommentera här: