Sjukstuga.

Vaknade helt klart på bästa sättet idag. Min lilla tomte såg ut såhär.. 
 
 
Som jag skrev i förra inlägget så är vi sjuk här hemma, så det blir inget bröllop för våran del imorgon. Jätte tråkigt, men vi vill inte dit och smitta andra eller göra så våra små blir ännu sjukare.
 
Mio har legat och hostat hela kvällen nu när han sover så förmodligen så hämtar jag strax hit honom. Skönt att ha dom nära så man har koll och så han får känna sig trygg och förhoppningsvis får en god natts sömn.
Saga är fortfarande snorig men det är lite bättre än vad det var igår. Så hoppas det släpper.
Absolut bästa uppfinningen till en bebis måste vara näsfridan, helt klart. Är tacksam som har den så jag kan hjälpa henne. Man vet själv hur hemskt det är att inte kunna andas, tänk då hur det är för en bebis som inte kan säga något heller. 
 
Imorgon ska jag plocka fram tomtarna och pynta lite här hemma. Är så skönt att det är minusgrader ute och att snön ligger kvar. Äntligen! Nu får det komma mer snö så barna har lite att leka i och åka på.
 
 
Nu blir det sova.
 
 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: